tisdag 11 januari 2011

...until death do us part...

(blogginlägget vill bli skriven [EDIT! ursäkta min usla svenska här! Ska såklart vara "...vill bli skriveT..." ;)] med kursiv text yo!)

första "föreläsningen" på.... ja...
sen i oktober.
också den sista föreläsningen med min kära föreläsare,
allas vår bertil.
kändes lite skumt, har haft honom sen jag började (i TVÅ ÅR(omfg! bara ett år kvar! :O) alltså).

Seminarie för c-uppsatsen.
Gick mycket bättre än jag trodde och de klagade inte på det jag själv skulle ha klagat på.
Inget betyg satt än, men är nästan säker på att jag iaf får godkänt, vilket är pure AWESOMENESS ;]
Grymt intressant har det för övrigt varit.
Nu när man kommit upp på den här nivån
(hej, det låter som jag är värsta avancerade studentmänniskan xD),
är studenterna genuint intresserade av svenskan
[är lika med]
grymma (intressanta!) uppsatser,
och det (lär) bli bättre o bättre! :]

När jag är (helt) klar med uppsatsen
och den är permanent (eeeh?) inskickad
ska lägenheten storstädas.
Om jag inte har börjat med nästa kurs...
...vilket jag inte får veta,
eftersom schemahelvetet aldrig läggs upp...


...men jag är inte bitter






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar