måndag 17 januari 2011

för frustrerad för titel...!

föffan!
dagen börjar med lite halka.
resulterar i att jag sitter på rumpan i en vattenpöl och svär.
men det var okej, för idag skulle jag ha föreläsning.
för första gången på tre månader.

...visst.
alla har sagt olika till alla.
receptionen säger att vi börjar imorn.
välkomstbrevet säger att vi börjar imorn.
schemat och tvn säger att vi börjar idag.
vi var där idag.
väntade 20 min.
inget.
vi börjar imon.
happ...

middag.
med en nyträffad människa.
idiotförklarar mig.
och min matlagning.
släpper ifrån sig en grym kommentar:

hahaha, seriöst, din pojkvän måste verkligen skratta åt dig när du lagar mat hos honom!

va...fan?

fast.. om man ska se dagen från den ljusa sidan;
mina andra läckande skor
läcker inte lika mycket som de första.

sådeså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar