tisdag 11 januari 2011

Fail två. Och tre.. åååå så fyra såklart...

där ser man,
året börjar bra med en självdisciplin värd att dö för (eller inte).
(nörddetalj som alla måste veta!
disciplin kommer från det latinska ordet för elev; discipulus.
eller ja, det är väl mitt personliga antagande,
har ingen direkt källa som bekräftar det.
men lite på mig, jag är snart [nåja, ett år går fort...!] en examinerad språkvetare ;))

Godis efter sex dagar (eller fem egentligen, eftersom första januari var den första officiella fettisdagen).
Pizza efter tio.
och,
vad Marcus antagligen skulle tycka var fantastiskt kul,
jag satte mig på rumpan två meter från porten hos mig.
var sååå nära att klara fem km till fots, men icke.

blö.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att vi är väldigt duktiga ;)

    Och ja! Jag tyckte att det var ganska kul att du ramlade två meter från ditt hem ;)

    Puss<3

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera