söndag 9 januari 2011

Promenix, jomenvisst...!

Marcusbaby föreslog i morse att vi skulle ta en långpromenad innan vi började med pluggandet.
Visst.
Gick väl sådär.
Efter en sådär 20 meter halkar jag.
För första gången.
Fortsatte så resten av promenaden.
Blev ingen långpromenix (thank god...!), så blev bara tre halkningar som resulterade i att jag fick sitta i vattenpölar o svära.
Marcus hade grymt kul åt det iaf.
Hö. Hö.

För övrigt ska jag opponera på en c-uppsats till tisdag.
Bästa av allt är att jag inte vet vilken jag ska opponera på.
Och föreläsaren svarar inte på mail. <3

Slutligen...
Dagens låt;


No place like home
av Mesh
http://www.youtube.com/watch?v=C1HVqwhR2E8




Varför?
Tror det är mest personliga anledningar.
Mesh var dem jag lyssnade på
mer eller mindre oavbrutet
i Reykjavík.
Har blivit lite nostalgi över det hela.
Sen gillar jag texten också.
Och hur han sjunger refrängen.






1 kommentar:

  1. HAHA! Ja, det var sannerligen en promenix att minnas ;) älskar dig baby <3

    SvaraRadera