tisdag 4 januari 2011

Första inlägget!

Nytt år, nya möjligheter, och bäst av allt, ny blogg!

Har sett film med älskling.
Underbara Hannibal.
Med mumsiga nötter till.


...och till er som kommer från min andra blogg - det stora avslöjandet (eherm...?)!
Sökte sommarjobb på en förskola i Halmstad.
Stället hade fokus på barnens språkutveckling (perfekt för mig, neh?) och jag skulle göra mycket för att få jobba där.
Fick iaf svar därifrån idag.
Negativt tyvärr.
MEN världens grymmaste diss, i vilken rektorn bland annat skriver

...jag måste härigenom uttrycka min uppskattning för din ambition och framåtanda.
Att forska i barns språkuteckling är väldigt viktigt, språket är nyckeln till livet...

det gjorde mig grymt glad i hjärtat och hela min dag var räddad
att bli uppskattat för det jobb man ännu inte hunnit påbörja är inget som sker varje dag,
eller vad säger ni? ;)






Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar