onsdag 12 januari 2011

gör si, gör så, gör det, gör nu!

Jag har (nästan) bestämt mig för att sova hemma inatt (omfg!)
Tror jag.
Kommer bli ensamt.
Måste iaf till staden, o känns lite onödigt
att gå fram och tillbaka
(som jag skulle få gjort om jag ska tillbaka till Marcusbaby igen).
Känns bättre att fortsätta gå rakt fram.
Och då hamnar man ju oundvikligt på Westman.
Men blö.

funderar på att hoppa in på Lagerhaus en snabbis
och införskaffa vissa sak
som jag behöver till augusti (Planera? Jag? Näää!).

Och till biblioteket för att lämna tillbaka böcker.
Jag är så sämst på att komma ihåg vilket datum
som böckerna ska in.

Och till Hemköp o köpa apelsiner.
De jag köpte sist kom från Maxi,
men då måste jag ju gå dit också,
och det är långt.
Då får det va.
Eller så får man hoppas på att
Hemköps apelsiner är lika gudomliga.

Sen har vi det där med storstädningen...
som ju ska genomföras efter att uppsatsen
är klar-klar.
Men det orkar jag ju inte lägga tid på nu.

Söka sommarjobb ska man ju syssla med nu också.
Och ringa sjukgymnasten.
Jag borde verkligen planera min tid lite bättre...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar