lördag 4 juni 2011

Sommar, ljuva sommar!

Nu har hon äntligen anlänt!
Fröken Sommar är här, och jag har gått i bikini större delen av dagen.
Jag har till och med vandrat ner i vattnet :D
Inte hela vägen kanske, men till låren iaf.
Sen fegade jag ur, och tittade på min man som slängde sig i vågorna,
som en annan fisk.
Han är så söt, min sambo (yep, no har vi flyttat ihop, och jag trivs!) ;)

Det hände sig förresten, att han skrev en liten dikt till sin flicka;
jag blev lite rörd i själen :)

Svågern är på besök förresten.
Vi har det riktigt trevligt, grill och vinmys på stranden igår bland annat.
I morgon blir sista dagen, för den här gången. Vi snackade dock om att
ta oss till Liseberg i slutet av Juli och åka den nya (AtmosFear), would be awesome :)

Nuu sitter jag i soffan, med gammaldags vaniljglass o jordgubbar plus
Mind.In.A.Box (finns det nån bättre myssynth? <3).
Får se vad kvällen har att erbjuda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar