måndag 28 mars 2011

häxor och piercingar...

Vi fick inte lägenheten, vilket är åt helvete,
eftersom jag verkligen tyckte om den,
och är inte JÄTTEsugen på att bo kvar här.
Egentligen spelar det väl ingen roll var vi bor,
så länge vi bor tillsammans,
men med tanke på hur det är med den här lägenheten,
så... ja... x)

I april händer massa kul för övrigt...
Möhippa, bröllop och eventuell piercing.
JAG VILL PIERCA MIG!!!
Två saker som bråkar dock,
min bristande student ekonomi
och mitt (också något bristande) mod.
Vill fixa en i tragus

(















)


och folk jag känner ("känner") som har gjort en
säger att det gör förjävla ont.
Med tanke på min oerhört höga smärttröskel (eller inte)
lär jag väl sitta o lipa när de gör det x)
...fast å andra sidan sa folk att näsan skulle göra
så in i helvetes ont också, och det var ju inte så farligt, så...
Det största problemet är väl ekonomin då.
Och den (förhoppningsvis) annalkande sommarvärmen x)



Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina misstag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Detta anser jag om sex
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Om du var sexton år och precis skulle välja gymnasielinje igen
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min pojk/flickvän
Dag 30 – fula ovanor

det här har jag lite svårt med faktiskt.
har nämligen en tendens att säga emot mig själv.
Jag tror att nån, eller något, har hjälp till att skapa det här.
tror dock även på big bang teorin, evolutionen o allt det där.
tror att naturen är besjälad, men tror inte att det finns nån större kraft,
som lägger sig i det vi gör.
tror däremot att hon (moder jord) snart har fått nog, och det är därför
alla naturkatastrofer sker nu.
Skulle väl kunna säga att jag är något av en wicca :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar