torsdag 10 mars 2011

stora steg och favoritlåt of doom

I går togs då det första stora steget mot tvåsamhet (eller ja, det första verkligen påtagliga steget iaf. Säger jag, trots att jag har sagt upp lägenheten för några månader sen).
Vi öppnade två gemensamma konton.
Känns helt awesome.
Vi är på riktigt.
Egentligen behövs väl inte ett gemensamt konto för att bekräfta det,
men det känns ändå... jag vet inte...
Mina drömmar håller liksom på att slå in.
Äntligen.

Vi ska kolla på en tvåa på torsdag nästa vecka.
Roligt nog ligger den typ tio meter från den här.
Står man på balkongen här så ser man den.
Men det är ok, jag gillar verkligen Linehed :)

Lägenheten byter vi till oss, om hon gillar Marcus (i genitiv).
Får hoppas det.
De ville ha en trea, eftersom hon skulle få unge i sommar,
men Marcus (i genitiv) är ju en liten trea, så får se.
Får vi en helt egen lägenhet, och jag får flytta in hos oss,
istället för hos Marcus,
kan jag nog inte bli mycket lyckligare.
Hade varit så awesome!

Tentan jag skrev om sist, gick för övrigt bra.
Väntar på betyget.
Vet att jag blir godkänd, men är ju inte det betyget
jag vill ha...

Imorn kommer svärföräldrarna till Halmstad.
Ska bli trevligt.
Lite vin o så.


och för att återuppta den där listan ;)

Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina misstag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Detta anser jag om sex
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Om du var sexton år och precis skulle välja gymnasielinje igen
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min pojk/flickvän
Dag 30 – fula ovanor

Okej, att fråga mig om min favoritlåt är som att fråga
dig om hur många sandkorn det finns i Sahara.
Omöjligt att svara på.
Dock kan jag säga att VNV Nation är eargasmic, och några av de underbaraste låtarna är



och

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar