torsdag 26 juli 2012

Den där sommaren...

Det är spännande det där med att vara en stackars nordbo som inte är van vid varmare temperaturer under sommaren...!
Min kropp verkar ju vara mer kinkig är alla andras när det kommer till det där.
Den tål verkligen inte värme, och varje gång det blir över 20 grader, och jag är utomhus, försöker den panikartat att kyla ner sig. Så mycket att det går till överdrift ibland, och jag drunknar i mitt egna svett.
Och jag kan nästan lova att det finns mysigare sätt att dö på.
Under sex till exempel...
Dessutom hatar min hud mig, om jag inte antingen klär mig i heltäckande kläder, eller använder solskyddsfaktor 50+. Då blir jag en kräfta. Kul.

Idag har jag hur som trotsat solen, och tagit mig till Em för en förmiddagsfika på balkongen.
Hon jobbar ihjäl sig och är typ aldrig ledig, så var trevligt med lite tid tillsammans (och att träffa deras små missar) :)
Tror för övrigt att det har resulterat i brända ben.
Men det lär vi märka ikväll ^^

När jag har gått ner, åtminstone hälften av det jag gått upp sen jag träffade älskling, ska jag börja med magdansen igen. Saknar den nåt otroligt...!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar